Contact Information



Casa Rustica


Peter

Review Casa Rustica

e.g., "Charming B&B"

Please proofread your review carefully; you cannot edit your review after you submit it.

Reviews containing any of the following will not be posted:
Profanity, threats, insults, gossip, violence, commercial or irrelevant information, HTML code, and/or postings in ALL CAPS.

Reviews must be written in English. BedandBreakfast.com reserves the right to reject or omit any review that is not in compliance with our review guidelines.

Posting a review takes only a minute, and you could win a $500 BedandBreakfast.com Getaway Gift Card!

Please rate each of the five categories below by clicking on the rating scale. Then type the review and click "Continue."

If you need help, check our review guidelines.

Explanation of Our Ratings

  Outstanding
  Exceeded my expectations
  Met my expectations
  Okay, but below average
  Unsatisfactory

Rooms
 
   
Service
 
   
Value
 
   
Cleanliness
 
   
Onsite Dining
 
   

Title your review :

 

Please share the key details about your stay.

Do not include your name unless you want it to appear in public.

Continue

Photo Album

Photo Album

El Baúl es una habitación con terraza para fumadores y hamaca en la terraza. Con vista a un muro verde en proceso. Diseñado para servir de opción, bien sea con baño compartido para grupos familiares o huéspedes dispuestos a compartir habitación y baño o con la opción B,B & B que sería con baño privado.Baño que puede ser usado para El Baúl (con opción B,B&B) o compartido con El Refugio (en la opción hostal). Instalaciones marca American Standard originales y recuperadas para uso cotidiano.
Lourdes es una habitación diseñada para personas que vienen con mascotas. Tiene una terraza pequeña para fumadores y/o para la mascota y vista a la Catedral de Lourdes, una construcción hecha en el estilo neo-gótico. Tiene espacio para hasta tres camas cómodamente ubicadas y baño privado ecológico.El Viajero es una habitación para no-fumadores. Tiene baño privado con tina y ducha, uso de hamaca y una pequeña zona social. Tiene vista sobre el patio interior con sus murales y jardín urbano colgante. Puede ser adaptada para alojar a una pareja y una persona adicional.
El Altillo es una habitación para no-fumadores. Con la habitación denominada Lourdes tiene acceso a un área común con nevera y horno microondas y una terraza. Tiene baño privado con ducha.